Шановні учні!

Звертаю Вашу увагу, що з 21.04.2020 року матеріали до уроків будуть розміщуватися  в  розділах по класам окремо

(5, 6, 7, 8)

17.04.2020

09.04.2020

2.04.2020

30.03.2020

26.03.2020

8 клас. Тестові завдання

Відповіді надати на електронну адресу: svitlanamalikova75@gmail.com

19.03.2020

16.03.2020

7 клас. Дари волхвів

Відповіді надати на електронну адресу: svitlanamalikova75@gmail.com

 8 клас. СЮЖЕТ КОМЕДІЇ «МІЩАНИН-ШЛЯХТИЧ»

 

Дія 1. Експозиція. У будинку пана Журдена збираються вчитель музики та вчитель танців, яких він найняв, щоб навчитися того, що вміють представники аристократичного світу. Вчителі всіляко вихваляють Журдена, але не тому, що насправді цінують його здібності, а тому, що сподіваються дістати від господаря більшу винагороду.
Дія 2. Зав'язка. Журден домовляється з учителями про те, що вони підготують балетну виставу, оскільки до нього завітає шановна гостя, маркіза Дорімена, шлюб з якою надав би Журденові право називати  себе дворянином. Тим часом учителі музики і танців посварилися з учителем фехтування, а також і з учителем філософії, бо кожний з них намагався ствердити свій пріоритет, а отже, й право найбільшого впливу на Журдена і його гаманець. Після занять з учителем філософії Журдена оточують кравець та його підручні, які вдягають на нього кумедний костюм, переконуючи, що саме таке вбрання носять модні паризькі аристократи. Журден щедро їх обдаровує.

Дія 3. Розвиток дії. Після сварки з дружиною та служницею, які не можуть збагнути «високих» намірів Журдена стати шляхтичем, з'являється граф Дорант. Через Доранта Журден намагається зблизитися з Доріменою, але насправді Дорант використовує його. Дорант хоче одружитися з Доріменою і бере гроші в Журдена, щоб робити маркізі коштовні подарунки. Заклопотаність Журдена власними справами намагається використати його дружина, щоб улаштувати шлюб доньки Люсіль з Клеонтом, у чому їй допомагає служниця Ніколь, закохана в слугу Клеонта Ков'єля. Але Журден проти, оскільки Клеонт — міщанин, а він воліє для доньки руки дворянина. Тим часом розпочинається балет, на який з'являються Дорант і Дорімена)

Дія 4. Кульмінація. Під час обіду Журден намагається виявити свої почуття до маркізи, але його люб'язності перериває дружина і проганяє гостей. З'являється перевдягнений Ков'єль, який вихваляє Журдена і розповідає, що в його доньку закохався син турецького султана, що він прийде просити її руки, а заразом збирається посвятити пана Журдена в найпочесніший дворянський сан «мамамуші». Журден радіє, що стане дворянином, і починається комічна церемонія, яку проводять «турки — найняті Клеонтом актори і він сам, вдаючи сина турецького султана.

 

Дія 5. Розв'язка.  Один за одним з'являються всі головні дійові особи — дружина Журдена, донька Люсіль, Дорант, Дорімена — і, дізнавшись, що відбувається, включаються в гру, кожний по-своєму використовуючи обдуреного Журдена. Журден дає згоду на одруження Люсіль з Клеонтом, гадаючи, що видає її за сина турецького султана, Ніколь залишається з Ков'єлем, а Дорант бере шлюб з Доріменою, переконуючи Журдена, що це хитрість, яка дозволить відвернути від його почуттів до Дорімени увагу пані Журден. «От йолоп так йолоп! — характеризує у фіналі п'єси ошуканого Журдена Ков'єль. — Другого такого й у цілому світі не знайдеш!» Комедія закінчується яскравим балетом.

БІОГРАФІЯ МОЛЬЄРА

 

          Париж, 15 січня 1622. У сім’ї Жана Поклена, багатого буржуа, потомственого декоратора, народився син, Жан Батист. Мати померла, коли хлопчикові було 10 років. Батько хотів, щоб син став продовжувачем його справи і забезпечив спадкоємцю непогану освіту. Жан Батист закінчив єзуїтський коледж, витримав іспит на звання ліценціата прав в Орлеані. Але чудові перспективи не приваблювали юнака, він марив театром.

     У червні 1643, коли йому вже виповнився 21 рік, Жан Батист Поклен покинув сім’ю і відкрив «Блискучий театр» в Парижі. Цей проект проіснував всього два роки і потерпів фінансовий крах. Залишилися лише борги, які Жану Батисту платити було нічим. З цієї причини йому довелося навіть провести деякий час у в’язниці. Після цієї історії батько прокляв свого сина, заборонив ганьбити прізвище. У той час акторська професія вважалася найнижчою і називалася не інакше як презирливим «комедіант». Саме з цим пов’язують появу псевдоніма Мольєр. Жан Батист відрікається  від фамільного імені, адже він не уявляв свого життя без театру.

      Мольєр зайнявся улюбленою справою, організувавши мандрівну трупу, з якою подорожував з одного міста в інше. Репертуар був невеликий, тому він сам взявся за перо. Починав з написання одноактних п’єс.

     Поступово популярність трупи Мольєра росла, стали виступати у великих містах. Одного разу Мольєр зустрівся зі шкільним товаришем принцом Конті, який порекомендував його брату короля. І ось  Мольєр разом зі своїми акторами отримав можливість грати в театрі при дворі, в Луврі.

      Останні  роки  життя Мольєра були найпродуктивнішими. В цей час були створені такі шедеври, як «Смішні модниці», «Уявний рогоносець», «Міщанин шляхтич», «Дон Жуан, або Кам’яний гість», «Тартюф», «Мізантроп», «Уявний хворий». Його п’єси нещадно висміюють пороки людей: жадібність, лицемірство, святенництво. Постановка при дворі комедії «Тартюф» завдала серйозний удар по католицькій церкві. У п’єсі Мольєр показав злочинність церковної влади, брехливість її моралі. Звичайно, п’єса була заборонена. Заборонялися до постановки та інші п’єси — так діяла критика драматурга. Одного разу навіть був закритий його театр, і цілих три місяці актори чекали можливості знову грати, хоча весь цей час навіть не отримували грошей. Сам Мольєр був людиною далеко не бідною, отримував щорічну пенсію в 1500 ліврів від короля. Але до грошей ставився легко, з задоволенням витрачав їх. Витрачав не тільки на себе, допомагав нужденним, був людиною доброю, великодушною.

    Особисте життя  Мольєра склалося не дуже щасливо. Одружився він у сорокарічному віці, молода дружина Арманда Бежар зраджувала йму

      Помер  Мольєр 17 лютого 1673 році після спектаклю «Уявний хворий», в якій грав головну роль. Незважаючи на те, що відчував себе погано, спектакль скасовувати не став. Догравши роль до кінця, піти з театру сам вже не міг і помер через кілька годин. В той час акторів заборонялося ховати на кладовищах, але завдяки королю, Мольєр все ж був похований, але вночі і в тій частині цвинтаря, де хоронили самовбивць. У 1792 році його останки були перенесені в музей французьких пам’ятників, а в 1817 перепоховані на кладовищі Пер Лашез, в Парижі.

 

 

07.03.2018 р.

Тести з української мови 6-В клас

 

1. Прикметник означає

а) предмет;

б) ознаку предмета та його приналежність;

в) кількість предметів або їх порядок при лічбі.

Навести приклад прикметників (3-4), поставити до них питання.

 

2. Ступені порівняння можна утворити від 

а) якісних прикметників;

б) відносних прикметників;

в) присвійних прикметників.

Від прикметників розумний, гарний, низький утворити всі форми вищого і найвищого ступенів порівняння.

 

3. Ознаку предмета за його відношенням до часу, місця, матеріалу тощо позначають

а) якісні прикметники;

б) відносні прикметники;

в) присвійні прикметники.

 

4. На питання чий? чия? чиє? відповідають

 

а) якісні прикметники;

б) відносні прикметники;

в) присвійні прикметники.

Визначити, до якої групи за значенням належить прикметник у виразі лебедина пісня.

 

5. Прикметники найвищого ступеня порівняння:

а) новіший, синіший, солодший;

б) більш глибокий, менш вдалий, більш зручний;

в) найприємніший, найбільш тривкий.

Утворити просту форму найвищого ступеня порівняння від прикметника високий, чепурний, короткий.

 

6. Короткі форми прикметників – це

а) зеленая, глибокеє, відважнії;

б) молодий, відважний, золотий;

в) повен, рад, золот, зелен.

 

Від іменника батько утворити два прикметники: присвійний і відносний; увести прикметники до словосполучень або речень.

 

 

РІВЕНЬ   ІІ 

 

4. Визначити  розряд прикметників  за  значенням

 

Солодкий  голос, залізна  огорожа, скляний  посуд, сестрина  хустка, крокодилячі сльози.

 

5. Поставити подані  прикметники в Р.в., Д.в., О.в.

 

Тремтячі  руки, колюче  стебло, вузька смужка. 

 

6. Виписати  прикметники  м’якої  групи.

 

Березового, серйозним, завтрашніх, світлій, довгошийої, вороному, синього, веселі, житньому.

 

06.03.2018 р.

Українська мова. 6-В клас

1. Опрацювати параграф 31, 32, 33

2. Виконати вправи 400, 401

Зарубіжна література 6-Г, 6-В класи

1. Підготуватися до контрольної роботи за творчістю А.Чехова, Дж. Лондона, В.Короленка

2. Опрацювати ст. 192-197. Відповісти на запитання 1-5 стор. 197